Kölln történet


Kölln történet

Az első mérföldkő

A Kölln cég történetének kezdete a XVIII. század végére nyúlik vissza, amikor Hans Hinrich Kölln birtokába jutott egy kis, lóval hajtott malom, amelyet kibővített és a kezdetekben innen látta el keksszel az Elmshornból Grönland irányába közlekedő hajók legénységét.

A cég megalapítása

Hans Hinrich Kölln halála után felesége vitte tovább a vállalkozást, egészen addig, amíg fiuk fel nem nőtt, hogy megalapítsa és sikerre vigye a ma ismert gyárat 1820-ban. A szerény kezdetektől fogva kemény munkával és jó üzleti érzékkel fektette le az alapokat a következő generációknak, akik folytatták családi örökségük sikerre vitelét.

Haladás iránti elkötelezettség

Amikor a XIX. század elején az iparosodás elérte Németországot, a technikai fejlődésben rejlő lehetőségeket gyorsan kiaknázták és az öreg, ló hajtotta malmot gőzgépre cserélték.

Zab – Mi más?

A gabona nagykereskedelem mellett, ami hosszú ideig a vállalat fő tevékenysége volt, a Kölln a zab egyik jelentős feldolgozójává fejlődött az ezt követő években. A cég mind a mai napig folyamatosan invesztál gyártó berendezéseinek modernizálására, hogy a lehető legjobbat hozhassa ki a zabból.

A kezdetek világoskék-sötétkékben

Az 1930-as években a cég piacra dobta az első zabpehely termékét, háztartásoknak szánt, kisebb csomagolással. A Kölln finomszemű zabpehely, a világoskék-sötétkék csomagban 1938-ban lett márkanévként bejegyezve. Ezzel a Kölln megalkotta az egyik legikonikusabb német brandet, egyúttal a vállalat zászlóshajóját.

Kölln zabpelyhek, müzlik és a többi…

A gabonák között a legértékesebb a zab! A Kölln finomszemű zabpelyhén, ízletes müzlijein és tradícionális ceráliáin túl, napjainkban már olyan specialitások léteznek mint a zabkorpa és oldódó zabpehely, a müzliszeletek pedig lehetőséget adnak a Kölln müzlik élvezetéhez, akkor is ha úton vagy.

A Kölln cég napjainkban

A Kölln mind a mai napig megmaradt egy családi kézben lévő vállalatnak. Innováció, minőség, sokoldalúság és felelősség változatlanul az alappillérei maradnak a fogyasztók megnyerésének és a jövőbeni üzleti sikereknek egyaránt.